miercuri, 16 septembrie 2015

Accident.




  Care erau şansele să mi se întâmple asta , tocmai acum?
Tocmai când viaţa s-a decis să-mi dea totul pe tava. Locuri noi, oameni noi, maşină, un job promiţător şi multe vise.

Sâmbătă seara, am avut accident.
Alcool-ul şi melodia asta, m-au bagat într-un faliment crunt.
Maşina făcută praf, alte două maşini în care am ricoşat, distruse şi ele, plus un gard din fier şi o bucată de casă afectate.
Şi ca şi cum nu era de-ajuns, permisul suspendat pentru trei luni lungi şi amare.

Am scăpat cu câteva vânătăi, spre uimirea oamenilor adunaţi la locul accidentului, ca la un spectacol cu intrare liberă.

Şi tot ce îmi amintesc, este că melodia de mai sus era la maxim, iar la refren, ajunsesem la 140 km/h, în condiţii de carosabil umed şi curbă deosebit de periculoasă.

Eu ce mă fac acum?

-Nimeni nu te-asteapta, nu mai privi in urma
Ti se arata drumul, hai calca pedala
Te chem in furtuna... 
Ia viata de la capat, tot ce a durut sfarama... 
A ta e lumea toata, hai calca pedala
Te astept in furtuna!! Hai!! -

5 comentarii:

  1. zisesem la ultimul comentariu ca "macar ai masina", ei bine, acum n-o mai ai nici pe-aia, chiar ca life sucks

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am inceput sa scriu postarea, tocmai ma gandisem la comentariul acela al tau...:)

      Ștergere
  2. Eu tot mai sper ca ceea ce ai scris să fie doar literatură.

    RăspundețiȘtergere